Rabu, 24 Disember 2014

Oh, My Blog Mygj.net/amy2lie Domain Sudah Expired

Assalamualaikum wbt.

Waaa. Stress juga tak dapat update blog. Walaupun tak selalu update. -_-' Haih. Ingat nak pindah domain lain. Nak guna domain lama balik. amyz3.com.

Dah lama tak menulis ni rasa macam oiii ketagihnya!

Sementara tu boleh singgah blog kesihatan, kecantikan saya ni. Ahaks! Jaga kesihatan, bukan sekadar untuk kecantikan luaran, dalaman pun perlu cantik juga.

Juga saya dalam proses upgrade diri jadi lebih baik lebih pada hambaNya yang solehah. Insya Allah.

Untuk menjaga kesihatan lebih baik supaya bila kita sihat, memudahkan kita bekerja dan beribadah dengan lebih baik. Semoga Allah permudahkan.

Sampingan itu, saya juga upgrade pengetahuan saya supaya saya dapat membantu oranglain. Saya boleh memberi nasihat dan consult anda tentang bagaimana mahu menjaga dan mengekalkan kesihatan, kecantikan, pelangsingan, kehamilan, berpantang dan penyusuan.

In the other note, if you're still not knowing, I'm a mother of 3 kids now. Alam, Amelyz and Alim. Wuhuu!!

0 comments:

Cerita Lama Amyz