Isnin, 11 Mei 2009

Tukar

Aku baru berkira-kira mahu tukar layout, warna, atau nama blog ini.

Tetapi aku terhenti bila teringat, seseorang pernah memberitahu aku sedikit masa dulu.

Orang yang suka menukar blog, privatekan entri, tukar layout, tukar nama, atau padam terus blognya; dia tu jiwa kacau.


Terus aku tak jadi nak tukar.



Walaupun jiwa aku kacau - aku tidak mahu orang tahu jiwa aku kacau~ Hehe.

4 comments:

Tok Rimau 11 Mei 2009 8:26 PTG  

Sapa punya teori la cam hampeh tu?

Amy Z! 12 Mei 2009 1:29 PTG  

TokR : Adalaa kawan-kawan saya tu yang agak-agak sengal sket. Hahaha.

spyz 12 Mei 2009 7:12 PTG  

perghhh.. sungguh tak kacaunya jiwa aku.
takpenah tukar layout sejak 2003 kot.
ha ha..

Amy Z! 12 Mei 2009 7:24 PTG  

spyz : ko tu.. update blog pun males.. ni kan plak nak tukar layout. bukan tak jiwa kaco.. tak rajin. :-p haha.

Cerita Lama Amyz