Isnin, 30 Mac 2009

Tak Ada Apa-Apa

Bila seseorang lelaki diam, dan kita (wanita) seringkali bertanya, "Kenapa?" Dan mereka selalunya menjawab "Tak ada apa-apa." Memang maksud sebenarnya, tiada apa-apa. Nothing. No hidden agenda. Sebab, mereka tiada apa-apa untuk diperkatakan. Jadi mereka diam. Mereka selesa berdiam untuk rasa tenang.

Jadi. Jangan tanya banyak kali laaa.. Karang naik angin karang, dahhhh~ Gaduh lagi. Ferrrr...

Lain situasi. Pabila wanita senyap, dan lelaki bertanya, "Kenapa?" Lalu dijawab, "Tak ada apa-apa." Selalunya, mesti ada apa-apa. Hehehe.


PS: Aku masih belajar~

7 comments:

ayobkelubi 30 Mac 2009 12:47 PTG  

tau takpe babe!

expriences is the best teacher kan?.

bayan 30 Mac 2009 4:05 PTG  

Kalau sudah faham, bagus! hehehhe...Selamat memahami.

Pekerja Kontrak 31 Mac 2009 9:51 PG  

betul....

aku sokong....

MarLadyD 31 Mac 2009 11:03 PG  

menarik baca artikal ami kat NUr..semoga dpt menjadi teman blog jugak...anyway LadyD stay kat jb..tak jauh lah dr utm tu..semoga terus berjaya.chaiyok!!!!

fafarafa 31 Mac 2009 11:35 PG  

hahhahaha. so moral of the story, dun ever believe when a woman says 'takde pape'. hahhahaha

saat omar 31 Mac 2009 1:46 PTG  

Tumpang promote...
jom tengok MIMPI adapatasi dari Shakespeare's Midsummer Nights Dream

tarikh: 3, 4 dan 5 April 2009(8.30 malam)
matinee pada 4 dan 5 April (3 petang)

Tempat: lambang Sari, Istana Budaya

Arahan: Prof Jim Connor

bayaran masuk: RM10 dan percuma buku program

lets do it.

Amy Z! 31 Mac 2009 6:24 PTG  

ayob : haha. tau dah lama dah. tapi mmg selalu buat. haha.

bayan : sedang belajar.

dato' : hehe. time kasih.

fara : kadang-kadang kalo perempuan ckp, tak ada apa-apa dengan muncung2 sekali tu mesti ada apa2. hahaha.

saat : jauhnya~

Cerita Lama Amyz