Jumaat, 20 Mac 2009

Nur Edisi April 2009

Haih..
Malu pula rasanya~

Tetapi apa yang kita selalu buat sebagai hobi pengisi masa lapang, kadang-kadang ada membawa kesan kepada orang lain.

Tak adalah bermaksud dengan blog ini, aku boleh merubah hidup orang lain. Tak juga. Tapi kerana blog ini, pernah mengubah aku tentang persepsi hidup dan mematangkan fikiran. Kerana blog, aku dapat banyak belajar melalui pengalaman orang lain dan ambil sebagai learning process. Yeap, kita ambil yang baik, kita tolak yang buruk.

Kerana blog ini, aku ada ramai kawan, teman rapat dan sahabat sejati. Kerana blog jugalah, aku berjumpa suami aku (Encik a2l1e bukan blogger, tetapi kawan kepada blogger yang merupakan kawan aku~ Wah, panjangnya cerita.. Bagaimana berputik cinta? Not through blog, tetapi itu dah masuk cerita lain. Maybe will tell ya next time~)

Banyak kisah terselit disebalik kisah 'Blog dan Aku' ini. Banyak yang manis, tak kurang yang pahit. Namun itulah kita katakan sebagai kehidupan.







12 comments:

fafarafa 20 Mac 2009 12:23 PTG  

wah wah wah....glamer...glamer.

caya laa amyz. heheheheh

(owhh...cinta berputik melalui blog rupanya. kelllasssssssss)

Amy Z! 20 Mac 2009 1:13 PTG  

fara : hahaha. kelasss mak tau! hahaha. Malu jugak la sket2. hikhik..

cinta berputik sebab lain, tapi kenal thru kawan2 blog. hehe. mula2 kawan, lepas tu kawen. hahaha.

kingbinjai 21 Mac 2009 9:04 PG  

wah jeles aku

Princess Liyana 21 Mac 2009 11:54 PG  

hu hu hu..sweeettt;)terror tu kak msk nur...;)

Po 22 Mac 2009 12:06 PTG  

Bila la aku nak masuk majalah...

alahai...

Amy Z! 22 Mac 2009 2:31 PTG  

king : ala baru Nur. belom wanita kaa.. jelita kaa.. tak pyh jeles2 nih.. ;-)

liyana : hihi (malu~)

po : masuk majalah sekolah pun oke ape.. hihi.

yong ibu chem 22 Mac 2009 4:02 PTG  

salam..

kita baru je baca entry di NUR tu..

byk informasi..

salam kenal..

sugarplum 22 Mac 2009 9:10 PTG  

Syabbaass bettiii... :)
sekarang sebut pasal friendship..senang je sebak2... tingat zaman dulu2..tingat dan tingat...apapun....glad to seee u..happy sokmo.. miss n luv amyz..

queen

ayobkelubi 23 Mac 2009 11:39 PG  

ecehhh...semua dah rasa 5 minutes fame.

aku jek belum lagik nie ;)

Amy Z! 24 Mac 2009 11:00 PG  

yong : salam kenal.. terima kasih atas lawatan.. :-)

queen : hikhik. rindu sangat kat queen.. huhu. bila dpt ketemu ya?

ayob : try baca entri kat maskara, ;-)

Bond@ While@ 7 April 2009 4:15 PTG  

wah gitu..masuk majalah!

Amy Z! 7 April 2009 10:17 PTG  

faizah : hehe. *malu*

Cerita Lama Amyz