Isnin, 16 Mac 2009

Aku dan Cinta

Ini entri yang sangat jiwang tahap dewata-raya yang tidak terhingga.

Aku wanita~ Aku ini, emotional. Melankolik. Sensitif. Manja. Romantik. Semua itu masih ada dalam aku. Dari dulu lagi. Semenjak azali. Dan dalam hati yang penuh cinta, kasih sayang.

Kerana apabila aku sayang seseorang. Aku akan sayang sepenuh jiwa raga aku. Aku menyinta seperti aku jatuh cinta pada kali pertama.

Setiap apa yang dia lakukan untuk aku, aku jatuh cinta pada dia berulang-ulang kali. Over and over again.

Dan perkara yang dia lakukan untuk aku terlalu banyak. Terlalu banyak sehingga aku bertekad mahu hidup bersama dia, tak mahu melepasnya. Sanggup berkorban apa saja demi cinta, demi dia.

Cinta itu dia.

Tuhan, restukanlah hingga ke syurga..




Byk dengar lagu Usher. Haha.

2 comments:

.vvy|na. 16 Mac 2009 8:39 PTG  

jeles, jeles :p

Amy Z! 17 Mac 2009 9:26 PG  

awin : hikhik. :-D saje je nih.. :-p

Cerita Lama Amyz