Jumaat, 27 Februari 2009

Semester Ini

Semester ini agak kelam kabut. Gara-gara awal semester hari tu, baru diumumkan majoring yang aku pilih tidak ditawarkan. Dan nama telah dimasukkan ke majoring yang lain. Software Engineering. Ferrr.

Dan aku sudah mahu buat Projek Sarjana Muda I semester ini. 3 kali tajuk aku ditolak oleh Jawatankuasa PSM. Sudah tertekan di situ. Sangat.

Tajuk terakhir diterima. Dan aku diselia oleh Ketua Jawatankuasa PSM itu sendiri. Expectation sangat tinggi oke! Tekanan.. Tekanan..

Subjek-subjek semester ini, 17 jam kredit semuanya. 2 subjek majoring yang stress dan 4 subjek biasa-biasa, serta 1 subjek membunuh iaitu PSM~ Huhuhu.

Nak menangis!!!

3 comments:

fafarafa 27 Februari 2009 11:18 PTG  

wohohoohhoho....Kejuruteraan Perisian. kawan aku ada amik major nih. kena buat sistem start fm scratch. coding kena mantap gile.

ko mntk major apa sblm ni?

Princess Liyana 28 Februari 2009 12:56 PG  

huhu..good luck akak;)em mmg mau menangis buat psm.. alaahai

Amy Z! 2 Mac 2009 10:40 PG  

fara : hahaha. sebelum ni mintak information system. tapi tak offer pulak. tensi tau.. hahaha. semester ni kena amik java servlet pulak tu. ferrrr..

Liyana : ha itulah. bila buka doc psm je nak nangis. hahaha.

Cerita Lama Amyz