Jumaat, 26 Disember 2008

Terima Kasih Sekalung Budi

Cik opss.. Puan Amyz tak larat nak update dan bercerita tentang majlis perkahwinannya. Cuma nak merakamkan jutaan terima kasih kepada kawan-kawan yang sudi menghadirkan diri ke majlis perkahwinan Puan Amyz Azlie yang simple ni. Harap maafkan segala kekurangan dan kesulitan yang tuan/puan alami. Terima kasih banyak-banyak kerana sudi hadir. Puan Amyz Azlie sangat-sangat menghargainya. :-) Terima kasihhh..~~

Terutama sekali kepada Cik Darwina yang sudi menjadi pengapit yang banyak sangat berusaha meyakinkan Puan Amyz nampak comel di hari persandingan tersebut. Hihi. Kesian tau pengapit I tu. :-) Thanks a lot bebeh!

Sekarang ni masih berada di Johor. Kenduri di pihak lelaki baru selesai Ahad yang sudah. Alhamdulillah. Selesai semua ni lega rasanya.

Ok. Tak mahu cerita pasal kahwin banyak-banyak. Muak pula nanti. :-)

Oh ye. Memandangkan cuti semester hampir habis. Hanya minggu depan saja kelas akan bermula. Jadi Puan Amyz Azlie sedang sibuk nak uruskan rumah sewa, pindahkan barang dan persediaan nak masuk semester baru. Macam-macam perlu dibuat.. Ferr..

Dan semester depan kena banyak berusaha~ Insya Allah. :-)

6 comments:

A t i Q a h 26 Disember 2008 8:05 PTG  

Aaa..jadi ke sewa kat KePi kak?

A t i Q a h 26 Disember 2008 8:06 PTG  

Kalau jadi, bleh la kami melawat rumah akak selalu. Hua hua hua.

.vvy|na. 27 Disember 2008 12:48 PG  

glad to be your maid-of-honor laa ;)


and seriyesly. akak memang gorjes la. nasib baik takde adegan berkuntau kt ateh pelamin tu kan. hahahhaha!

Amy Z! 27 Disember 2008 1:07 PTG  

Atiqah : Jadikk.. Jemput-jemput. Hikhik. :-)

Awin : *blushing* Thank you sooooo much!! Muahs!!

kingbinjai 31 Disember 2008 12:52 PG  

semoga berbahagaia selalu dan murah rejeki

Amy Z! 1 Januari 2009 2:56 PTG  

king : terima kacehhh.. :-)

Cerita Lama Amyz