Khamis, 6 November 2008

November Datang Dengan Hujan Dan Aku Pun Menangis Mendengar Lagu November Rain

Lagu itu dialih bahasa Melayu dan menjadi lebih syahdu.


So if you want to love me
then darlin' don't refrain
Or I'll just end up walkin'
In the cold November rain


versi Po:
Jika kau masih mahukan cintaku
sayang, janganlah menjauh
atau aku mungkin akan sepi
berjalan sendiri di dalam dingin hujan November ini.



Ya. Aku sentiasa melankolik. Dari dulu.
Itu aku~

Owh. Aku patut tidak mendengar lagu-lagu hiba lagi.

7 comments:

pHu YinG 7 November 2008 8:32 PTG  

Jauh kers??? Ahaks ;-p

Water Lily 8 November 2008 12:31 PG  

Wah..kat sini pun ada lagu tu.

Amiene Rev 8 November 2008 1:56 PG  

versi DVD cetak rompak:

Jadi jika awak mahu untuk cinta saya
kemudian sayang jangan hujan turun
atau saya akan cuma tamat atas berjalan
dalam sejuk hujan November

kesedihan akan dirawatkan?

Amy Z! 8 November 2008 3:09 PTG  

phu ying : hehehe. nakal! nak nyakat org je. :-p

kak waterlily : hehe. bila hujan, mesti teringat lagu ni. :-)

amiene rev : pasti terawat dengan satu senyuman saja. :-)

cute-cat 9 November 2008 2:50 PG  

biasalah, tekanan waktu nak jawab kertas soalan periksa lah ni... tetiba moods kejiwangan plak ye?

G baca buku! *cekak pinggang & tunjuk muka garang* oOooOo... ini kerja dia ye, berangan kala hujan di bulan november... *:p*

Anonymous 9 November 2008 3:37 PTG  

Kerana tiada yang kekal selamanya
dan kita berdua sedar yang hati tidak akan selamanya sama
dan nyata sukar memegang lilin nyala
dalam dingin hujan November

Kita telah lalui semua ini dalam waktu terpanjang
hanya untuk membunuh kesakitan

;)

Amy Z! 10 November 2008 1:17 PG  

eisya : Hahaha. Bwekk!! :-p

Po : :-) bikin hati sebak saja. :-)

Cerita Lama Amyz