Rabu, 19 November 2008

Kemas-Kemas

Hmm. Malasnya nak mengemas. Lagi.

Pergi tengok wayang dulu. Pergi jalan-jalan dulu. Tengok-tengok kasut. Makan-makan. Itu-ini. Berlengah-lengahlah~ Nanti esok nak balik nanti, baru nak kelam-kabut.

Baik! Esok saya akan mula mengemas bilik! (Kemas bilik pun kena ambil mood~ Ntah apa-apa.)

Semua adik-adik dah selamat sampai rumah. Nasib baik jiran-jiran ramai yang belum balik lagi. Hiiii. Aku ni penakutlah! Benci betul!!

10 comments:

A t i Q a h 19 November 2008 11:51 PTG  

Akak tau tak, kat blog AU1 dengan Au2 tu kan. Dulu kan....












Takut tak? Takut tak? Hahaha.

Tok Rimau 19 November 2008 11:56 PTG  

Pukul 10pg. 20 Nov 2008. D06. Fppsm. Language Lab 5. Tayangan perdana Peluru Cinta. anda dijemput hadir.

.vvy|na. 20 November 2008 12:42 PG  

kami warga koalalompor ingin mengalu-alukan kepulangan anda!





heeeeeeeeeeeeee bodek baiknyerrr :p

fafarafa 20 November 2008 10:06 PG  

tinggal sorang²???
kalo aku...jangan harap.





~~ye...aku penakut~~

sinaganaga 20 November 2008 2:06 PTG  

Oit! Selamat Berbahagia ya! :)

Amy Z! 20 November 2008 3:12 PTG  

Atiqah : Iiee... Jahatt!! :-p Bwekk!!

TokR : Maaf tak dpt datang. Terlajak tidur.. Huhu.

Vvyna : Yeayyyyyyy!!! Ada orang nak sambut kepulangan ku. Waahh. Bestnya!! Harus dibelanja choc moist nih! Hahaha

Fara : Nak buat macam mana. Nak balik awal tak dpt. Kena la tinggal dulu sampai sabtu. Huhu.

Ge : Terima kasih~ Huhuhu.

cute-cat 21 November 2008 8:12 PG  

Kehadapan Cik Amy Zuraida,

Anda di minta melaporkan diri di Kuala Lumpur segera.

Sekian, terima kasih,


p.s/ bila nak beronggeng sebelum BIG DAY?

Amy Z! 21 November 2008 1:32 PTG  

eisya : esok balik KL. no worries. nanti kita keluar ramai2. :-)

kingbinjai 23 November 2008 3:43 PTG  

ko takut apa?

Amy Z! 23 November 2008 10:47 PTG  

king : takut duduk sorang2. senang teringat cerita hantu. duh!!

Cerita Lama Amyz