Sabtu, 15 November 2008

Amyz Yang Seteress

Tinggal satu lagi kertas peperiksaan akhir semester ini. Satu saja lagi. Fuh~


Oleh sebab tinggal satu saja lagi kertas, boleh tak saya nak bersuka-ria, enjoykan diri sehari dua ni? Hik~


Aaa.. Seteresss lah exam ni. Seteresss sangat!!! Semester lepas pun tak ada stress macam ni. Semester ni ada 4 killer paper tau. Membunuh sungguh! Huhuhu~



Nak release tension kejablah. Bukan pergi mana pun. Pergi Jusco, tengok-tengok kasut saje~ Bolehkan? Kan? ;-)


PS: Tiap kali saya update di blog, aplikasi Write Note di facebook saya juga akan automatically update dengan mengambil entri terbaru di blog. Sebab saya sudah sync kan antara dua aplikasi tersebut. :-)

11 comments:

Hijrah1429 15 November 2008 8:21 PTG  

yer...sangat stress ini exam,kan...sy ni pun tgh exam, 4 paper semester ni...ada 3 paper lagi...good luck yer...salam kenal dr blog Pnut saya me menjengah ni....

Anonymous 16 November 2008 9:42 PG  

semua exam stress ..ok.

kecuali exam perut ibu-ibu mengandung.

yang tu..laki stress.

.vvy|na. 16 November 2008 7:53 PTG  

u'll do fine babe. jangan seteres sangat. nanti sakit. bila sakit bulan depan sapa nak ganti?

saya jugak.



:D

kel@mbu 17 November 2008 1:38 PG  

tgk je ke angkut skali.. hehe..

Amy Z! 17 November 2008 9:15 PG  

hijrah : salam kenal juga :-) hihi. exam memang stress. Gud luck juga kepada awak. Do the best!

Po : Ek? OOh.. Baru saya tahu. Saya ingatkan lelaki tak pernah stress tau! Hihi.

Awin : Hahahaha. Tiba ketika itu, akan ku sehat walafiat punya. Hahaha.

Kelambu : Ada bajet, angkut. Tak ada bajet, ushar aje lah. Hahaha.

cute-cat 17 November 2008 10:02 PG  

belajar adalah sesuatu perkara yang menyeronokkan, tapi exam merupakan perkara yang sgt menseteresskan (mcm seterika je :p)...

saya tgh seteress shopping ni... uwaaaa!!

fafarafa 17 November 2008 11:48 PG  

bila final paper?
kalo bkn esok...pegi jek
tapi kalo esok pun....bole je pegi

wahahhahahahah

sinaganaga 17 November 2008 12:50 PTG  

lepas tu kan, kan, kan... ada satu je lagi 'paper' nak kena sign.... perghhhhhhhh!

:)

Apple 18 November 2008 10:10 PG  

owhh.. alkisahnya cik amyz dah dok brtapak kat skudai ye.. ish3.. ketinggalan ketapi makcik rupanya..

ayobkelubi 18 November 2008 11:42 PG  

hi hi hi, bala aku dah abis!.

Amy Z! 18 November 2008 12:37 PTG  

eisya : ehh.. mana ada org shopping seteress?? Hihi. :-p

fara : hahaha. memang. siap karoke lagi. hahaha.

naga : fuh. tu pun nebes jugak tu. hahaha.

apple : hihi. :-) takpe. dah boleh catch up dah tu. ;-)

ayob : bala aku semester ni pun dah habis hari ni. yeay!!

Cerita Lama Amyz