Jumaat, 17 Oktober 2008

Kongsi Gembira.

Aku ini, sangat senang teruja dengan apa-apa berita tentang kamu, kawan. Jika kamu mahu pendapat aku tentang baju yang kamu baru beli. Aku boleh tengok dan kongsi gembira kamu dengan aku. Kalau kamu beli sepasang kasut yang cantik, aku lagi teruja.

Jika kamu khabarkan pada aku, kamu akan melangsungkan perkahwinan. Sungguh! Aku tambah-tambah gembira. Itulah sesuatu yang kamu mahu. Dan itu yang buat kamu gembira. Moga kamu sentiasa berbahagia dengan hidup baru kamu.

Apatah lagi kamu khabarkan pada aku, kamu sedang mengandung. Oh, kamu tidak dapat bayangkan terujanya aku. Sehingga aku boleh menitiskan air mata. Syukur ke hadratNya.

Dan semalam, Attokz menelefon dari Kuala Lumpur, untuk kongsi kegembiraannya menjadi seorang bapa. Tak tersebut rasa gembira dan terharu. Dan ya, air mata aku menitis gembira. Tahniah Attokz & Faizah!!

Aku suka lihat kawan-kawan aku gembira. Bahagia. Aku sentiasa sedia berkongsi sedih kamu, apatah lagi gembira kamu. :-)

4 comments:

13may 17 Oktober 2008 4:13 PTG  

tumpang hepi untuk kawan kawan :)

Amy Z! 17 Oktober 2008 6:03 PTG  

13May : Hehe. Betul. Betul. :)

Rai 20 Oktober 2008 11:47 PG  

aku jugak tumpang gembira utk kebahgiankamu sekarang ;)

Amy Z! 27 Oktober 2008 7:33 PG  

rai : hehehe. ;-p

Cerita Lama Amyz