Selasa, 12 Ogos 2008

Tandanya



Ini bukan cincin tunang~
Cuma aku sudah menjadi kepunyaan orang~


Duh, tak cantiknya tangan ku~

19 comments:

sinaganaga 12 Ogos 2008 11:21 PTG  

dulu aku nak bagi kau 10 bentuk cincin - kau tak mao!!!! ha ha.

.vvy|na. 12 Ogos 2008 11:27 PTG  

tahniah ami zuraida :)




tunggu la gambar cincin saya pulak yer *wink wink*

Amy Z! 12 Ogos 2008 11:34 PTG  

Naga : Owh.. Aku tak rela dimadu dan bermadu.. Hahaha. :-p

Awin : Thank u dear~ Hihi.

Bila tu? Bila? :-D

Tok Rimau 12 Ogos 2008 11:50 PTG  

Kalau nak bersaing cincin, Tok kalah la. Tok tak mampu.

Tapi kalau untuk bersaing ikhlas, Tok hadiahkan sepotong ayat. Sepotong je. Tok pun tak tahu banyak. Nak?

Ha ha ha. Tok memang tidak pandai berserius dengan kamu.

I hope he treats you right.

Amy Z! 13 Ogos 2008 8:24 PG  

TokR : Hihi. Sebab ikhlas, saya pilih dia. Bukan sebab harta atau duit dia. :-) Plus, He does treat me right. :-)

Anonymous 13 Ogos 2008 8:45 PG  

aisehhhhhh...

Bukan apa..teringat masa zaman dulu. Member ketat pernah cakap..:

"alaaa...kapalterbang pun buleh rampas laa.."

Tahniah. Semoga ber'kesudahan'.

The Miruxx 13 Ogos 2008 9:01 PG  

Eeeehhh che-wah...

books4sale 13 Ogos 2008 11:30 PG  

lor selama ni bukan kepunyaan mak pak kita ke haha?

nizamsani 13 Ogos 2008 11:48 PG  

Selamat Pengantin Baru.

Amy Z! 13 Ogos 2008 12:19 PTG  

Po : Hahaha. :-p

TafTeh : :-)

Ika : :-)

Neezie : :-)

cik puan daun 13 Ogos 2008 12:28 PTG  

wohh.. siap ada cincin menanda2 lagi.. gua nak book lu gaks!!!

Amy Z! 13 Ogos 2008 12:46 PTG  

Cik Puan Daun : Hihihi. Sorry lah beb. Wa dah kena book laa.. Haha.

ayobkelubi 13 Ogos 2008 12:58 PTG  

amin

semoga ini akan membolehkan anda mencapai PGNK kepada 3.87 semester ini.

:D

::.. a t i q a h ..:: 14 Ogos 2008 10:43 PG  

wo. wo.
cantik.
unik.
bentuknya pun rare.
hehehe.
upacara makan nasi minyaknya bila kak? ;)

pHu YinG 14 Ogos 2008 10:49 PTG  

Habib Jewel jugak ke? Hehe.

Congrats kak. Semoga berbahagia. ;-)

cik.sepi 15 Ogos 2008 1:48 PG  

tahniah!
itu baru tanda di jari!
blom tanda di tempat 'lain2'..
smoga bahgia sepanjang usia..

Amy Z! 15 Ogos 2008 11:48 PG  

ayob : Insya Allah. Doakan gue. :-)

atiqah : thank you, sweetie. tiba masanya, kad undangan menyusul, yach? :-)

PY : hihihi. bukan habib. kedai emas biasa2 je. hihi. thank u dearie.. mwahs!!

org sepi : tanda di jari dulu. lain2 tu nanti dulu. :) terima kasih~ :-)

naddy 19 Ogos 2008 11:25 PG  

wow.. when's the big day? ;)

_naddy

Amy Z! 19 Ogos 2008 10:23 PTG  

n : will tell/invite u soon. ;-)

Cerita Lama Amyz