Ahad, 6 Julai 2008

Pagi Yang Cerah


Come and rest your bones with me
Driving slow on Sunday morning
And I never want to leave


Dah sampai dah di Universiti yang berupa bulatan. Dah pergi kolej sembilan. Dah register bilik dan dapat kunci. Dah dapat bilik. Tingkat 2. Yeay!

Dah bayar untuk barang-barang elektrik yang digunakan sepanjang semester dengan sekali pembayaran yang begitu mahal untuk student.

Dah unpack baju. Belum unpack barang dalam kotak. Belum sapu habuk dalam bilik. Tengah fikir nak beli tikar getah atau tidak untuk bilik ini. Nak mop pun macam malas lagi.

Penatnya~ Penat drive seorang belum hilang. Penat mengemas lagi bertambah-tambah. Esok dah start kelas ke? Huhuhu.

Selamat belajar dan memulakan semester baru cik Amyz!!

Eh. Eh. Ada Jom Kepoh di Danga Bay. Ada Anuar Zain tuuu... Ngehehehe. ;-) *Tumbuh tanduk*

2 comments:

julianne 6 Julai 2008 6:42 PTG  

eh u ada tertinggal ayat tu.

Dah jumpa dengan superhero. Lepaskan rindu...yeay!

*uweksss..*

hahhahaha

Amy Z! 8 Julai 2008 12:32 PG  

cik kayusakti : hahahaha. keji la u ni. tak kan nak tulis camtu. malu la i.. :-p

dia sorang tau dah le.. :-p

Cerita Lama Amyz