Rabu, 30 Julai 2008

Akak Ada Blog Eh?



Aku bergaya baju BLOGGER ke kafe baru-baru ini. Saja. Mahu menunjuk-nunjuk. Maklumlah. Blogger kan glemer sekarang ni?

Kemudian, aku ditegur.

"Baju apa ni? Blogger?"

"Yeap!"

"Mana beli?"

"Orang yang ada blog je boleh beli. Haha."

"Akak ada blog eh? Apa url?"

"Rahsia."

"Nama pun blog, nak rahsia pebenda?"

Haha. Lalalala.. Seganlah nak bagi budak-budak tu baca. Buat malu je nanti. I kan pemalu orangnya. :-p

Kalau pandai guna google. Mesti jumpa. Kan? ;-)

17 comments:

Tok Rimau 30 Julai 2008 11:26 PTG  

Akak,
saya buat entri balasan. bukan tujuan hentam akak tapi muhasabah diri sendiri. baru balik seminar, banyak benda baru belajar terutama dari paper "The Discourse of Adolescent Blogger".

Amy Z! 30 Julai 2008 11:37 PTG  

TokR : Orang yang dah berusia, eloklah insaf. Haha.

pHu YinG 31 Julai 2008 12:04 PG  

Wohoo.. Mintak autograf boleyy?

Huhuhu.

A t i Q a h 31 Julai 2008 2:10 PG  

kalau pakai ramai2, mesti lagi best. hik hik.

Anonymous 31 Julai 2008 9:00 PG  

Saya pun ada sehelai.Belum pakai.

Tunggu perhimpunan raksaksa.
Blogger berkuasa!

Ultraman pun terbang ke ufuk jingga.

saudagar gaRAM.. 31 Julai 2008 1:36 PTG  

saya dah jumpa blog akak..



ok.
gua tipu..


tu bukan gua..

Amy Z! 31 Julai 2008 4:38 PTG  

PY : Haha. :-p bwek!

Atiqah : Aaa. Lepas ni kalau ngeteh, pakai baju tu ramai-ramai. Haha.

Po : Ultraman berani tak nak datang sini? Haha.

Garam : Hahaha. Nasib baik tak pengsan sebab terkejut. :-p

spyz 1 Ogos 2008 6:18 PG  

Hurey hurey

Kita pun dah jumpa blog akak

Hureyyy

spyz 1 Ogos 2008 6:20 PG  

Hurey hurey

Kita pun dah jumpa blog akak

Hureyyy

madulebah 1 Ogos 2008 10:35 PG  

saya pandai google.

tengok, saya dah jumpa blog akak

ahaha.. adik nak hadiah taww

Amy Z! 1 Ogos 2008 11:31 PG  

Spyz : Ye. Ye. Dah jumpa. Excited nya sampai 2x komen. Hahaha.

MaduLebah : Hahaha. Hadiahnya ialah.. Kita tunggu selepas ini! :-p

4dMinIstR@t0r 1 Ogos 2008 3:41 PTG  

adoi laa...para blogger dah mula terasa riak ...hahaha...eh ke dah lama riak...hahahaha

hairieusoff 2 Ogos 2008 9:30 PTG  

wah akak...akak dah ada admirer...lepas ni aka akan dpt cekelat berbakul2 la ye...

Amy Z! 3 Ogos 2008 8:22 PTG  

Admin : Tak pernah riak rasanya. Sebab itulah ramai orang masih tidak faham/tahu tentang blogger sebenar. :-)

HE : Haha. Iye lah tu. :-p

nizamsani 5 Ogos 2008 11:25 PG  

kena taip kat google cari "blog kakak yang cantik jelita suka belanja kawan-kawan" atau pun "kakak yang merahsiakan url blog beliau"

Amy Z! 5 Ogos 2008 6:07 PTG  

neezie : Kalau google koleksi gambar peribadi pun boleh direct ke blog akak.. Hakhak.

Princess Liyana 9 Ogos 2008 3:18 PTG  

hehe,memang btol. g cafe orang pandang tak puas hati, hahaha

Cerita Lama Amyz