Isnin, 2 Jun 2008

Tagged!

Kena tagged dengan Ruslina.

8 facts about Amyz.
1. Aku perempuan dengan extra estrogen - so, aku senang emo dan sensitif. Tahan la eh?
2. Transparent - Kau boleh nampak aku happy, sedih atau tak ada mood. Just like that.
3. Senang ketawa. Benda lucu sedikit pun, boleh gelak.
4. Senang menangis jugak. Tengok cerita kat TV pun boleh teresak-esak.
5. Jenis berani ambil risiko.
6. Slow in sesetengah perkara. (Lembab la.. kata orang~)
7. Suka drive laju-laju.
8. Bila suka satu-satu lagu, aku cari lirik dan simpan dalam satu folder.

Kena tagged dengan Nida pula.

5 Things About Everything
5 Hadiah diimpikan:
1. Percutian luar negara.
2. Wang tunai.
3. Kereta Chevvy Aveo.
4. Camera Digital Olympus (yang boleh masuk dalam air tu..)
5. Petrol free seumur hidup.

5 Sebab atas pilihan di atas:
1. Sebab suka berjalan.
2. Sebab suka bershopping.
3. Sebab suka driving.
4. Sebab suka ambil gambar.
5. Sebab minyak akan naik harga. RM3 seliter weehhh!!!

5 Impresi terhadap orang yang diminati
1. Sense of humor.
2. Ada imaginasi.
3. Tahu buat aku rasa happy.
4. Pujuk bila aku menangis (Walaupun aku menangis sebab cerita bodoh kat TV)
5. Bertanggungjawab.

5 Ciptaan yang disukai
1. Manusia.
2. Internet.
3. Wireless modem.
4. Handphone.
5. Lagu.

5 Perkara yang dibenci
1. Lipas terbang-terbang.
2. Drive kereta seorang tengah malam, tiba-tiba teringat filem The Eyes.
3. Kena ignore.
4. Tak dihargai.
5. Angkuh.

2 comments:

anna 5 Jun 2008 10:38 PG  

aku senang dengan org yang mudah ketawa, rasa macam dunia ini takde la teruk sangat.

Amy Z! 5 Jun 2008 12:40 PTG  

ruslina : hehehe. ketawakan penawar duka.. ;-)

Cerita Lama Amyz