Selasa, 27 Mei 2008

Renovasi Blog

Tukar layout adalah salah satu proses renovasi blog yang selalu aku buat apabila idea untuk menulis ketandusan.

Tema akan bertukar mengikut mood. Jika mood baik, aku menukar layout ala-ala suci-murni dan berwarna putih. Jika mood gothic dan hauskan darah, aku suka menggunakan warna hitam. Manakala apabila mood melankolik merasuk jiwa, aku akan tukarkan blog dengan warna kelabu, hitam dan putih.

Warna layout baru ini merah. Banyak maksud untuk warna merah. Jadi aku mahu biarkan kalian berteka-teki, mood apakah merasuk aku kini. :-)

13 comments:

newrin 28 Mei 2008 8:59 PG  

haaaa ko tgh cuti sem boleh la dok tukar2 layout..cuba tukar layout masa exam week :P

nurin <-- dengki nak jd student balik :)

Amy Z! 28 Mei 2008 10:52 PG  

newrin : Kalo time exam.. Tension beb. Blog pun tak berupdate. Haha. Jadila student balik. Amik master. Kalo dapat full-salary with scholarship, pehhh! Mewah. Siap boleh shopping lagik! Haha. Best! Best! :-)

nizamsani 28 Mei 2008 11:29 PG  

mood nak kawen kot.

Amy Z! 28 Mei 2008 4:20 PTG  

neezie : hahaha. entah. :-" kau tu yang nak kahwin. kau dah ada tunang~ :-p

hairieusoff 28 Mei 2008 4:45 PTG  

ini mood erotika ke?

Amy Z! 28 Mei 2008 5:37 PTG  

HE : Erotika? Hmm.. Sexy mungkinlah. Erotik tak kot. Haha.

tasikmerah 30 Mei 2008 1:40 PTG  

wah merah... suka...

merah itu ghairah... keh keh keh...

salam ziarah

sinaganaga 30 Mei 2008 4:20 PTG  

Wa tau. Lu period-kan? Sebab merah warna period!!!

HA HA.

Amy Z! 30 Mei 2008 6:26 PTG  

Tasik : hahahaha. Ghairah.. hampir tepat. haha.

Naga : Hahaha. Keji la lu. Tak kan tiap kali period tiap kali tu tukar warna layout template? Haha.

anna 2 Jun 2008 12:49 PTG  

wow, aku suka betul layout baru ni, ganaz! anyway you've been tagged if you have time layan je la eh,

cute-cat 2 Jun 2008 3:40 PTG  

saya terbaca mengenai warna sebentar tadi:

Universal Symbol of Colour
1. violet for state (splendour glory or highness, magnificence)
2. indigo for science (knowledge)
3. blue for truth (truly)
4. green for research (research or development)
5. yellow for creation (create, creator)
6. orange for progress (progress or growth)
7. red for poetry (poetry)

Anonymous 3 Jun 2008 9:12 PG  

mah mood?

Amy Z! 3 Jun 2008 11:28 PG  

uncle Po : hahaha. Tu dah lain.. :-p

Cerita Lama Amyz