Khamis, 15 Mei 2008

Relakanlah Ku Pergi..


Tutup Mata
Originally uploaded by amyz!
TokR : Huhuhu.. Kalau Amyz takde kat Johor, dengan siapa Tok nak ngeteh.. Huhuhuhu..

Amyz : Ala.. Tok. Jangan nangis. Saya cuti 2 bulan saja. Kejab. Tak lama. Nanti saya datang balik UTM oke?

TokR : Huhuhuhuhu.. Sedihnya.. Sedihnya..

TokR, relakanlah pemergianku. Janganlah ditangisi~

Hahaha. Entri ini gurauan semata-mata untuk mengisi masa lapang yang terluang. Jangan marah ye TokR. Gurau-gurau saja.




TokR menutup mata untuk tidak dikenali sewaktu gambar ini diambil. Haha.

11 comments:

de5lin 16 Mei 2008 9:41 PG  

tapi gaye tokR tue cam nanes xde air mata jer....

heheh

Amy Z! 16 Mei 2008 1:34 PTG  

lin : lelaki, air mata jatuh ke hati. hahaha.

A t i Q a h 16 Mei 2008 6:18 PTG  

Wawawawa...chumil aja orang tua nangis. Ahakz!

Amy Z! 16 Mei 2008 8:03 PTG  

atiqah : org tua nangis comel ke?? ke TokR nangis chumil? ahaks! ;-)

hairieusoff 16 Mei 2008 8:21 PTG  

bijaknya cik amyz memanipulasi gambar ...

Amy Z! 16 Mei 2008 9:01 PTG  

hairi : :-) Hihihi.

A t i Q a h 17 Mei 2008 1:35 PG  

Kak, saya terpaksa cakap dia chumil untuk membodek. ha ha ha

pHu YinG 17 Mei 2008 4:42 PTG  

Oh tidak.. mahu putus usus PY gelak. Muakakkakkakakkakakaka

;-p

Amy Z! 20 Mei 2008 11:58 PG  

atiqah : hahaha~ ok ok. faham. faham. :-p

phuying : hihihi. ;-) bila lagi nak gelakkan TOkR? :-)

Tok Rimau 20 Mei 2008 1:21 PTG  

Amyz,
Kita lupa letak dua batang straw kat dalam gelas. Baru scandalous.

Amy Z! 20 Mei 2008 3:17 PTG  

TokR : Tapi kan, kongsi cawan yang sama dah cukup indah. Haha. ;-)

Cerita Lama Amyz