Rabu, 2 April 2008

Mess Up

Tak tahu fikiran aku mana hilang. Mana melayang. Hari ini aku isytihar, hari gelap aku. Hari yang aku tertidur dalam kelas. Hari aku tersepit jari di pintu kereta dan berdarah dengan banyak. Sakit perut macam ada rama-rama di dalam, tanpa tahu sebab musababnya. Damn! Mana fikiran aku?

Dan hari ini, aku sangat emosi. Hampir-hampir aku menangis tadi. Aku tak mahu nampak hidup aku pathetic.

Kadang-kadang, saja mencari alasan untuk menangis. Legakan segala resah dalam jiwa ini.

Aku tak tahu kenapa aku mess up. Hari ini. Sangat mess up.

Mungkin sebab pms?

4 comments:

rasso 4 April 2008 8:39 PTG  

huhuhu~
busy yer kak?
ekeke...


stress ker nie?
biasala... hujung2 sem...

Amy Z! 7 April 2008 7:53 PG  

Lan : Haha. Dah jumpa? :-p

cik puan daun 17 April 2008 10:18 PG  

aku dah jumpaa.. thanks to cida.. :P

Amy Z! 18 April 2008 3:21 PTG  

daun : hahaha. :-p

Cerita Lama Amyz