Selasa, 22 April 2008

Luah atau Hadamkan.

Call me cerewet, or fussy, or choosy or whatever~ This is who I am.

Kadang-kadang, boleh dilabelkan tidak bersyukur dengan apa yang ada. Tapi, pada aku, selagi boleh memilih, kita boleh pilih yang terbaik untuk kita kan? Tak salahkan?

Macam makan di sini. Di kafe di sini. Yang kebanyakannya, aku tak berkenan dan tak boleh nak hadamkan. :-( Sorry, my bad. My bad.

Aku pun keluar ke tempat lain mencari makan.

Call me cerewet, fussy or choosy, or whatever. Selagi aku boleh memilih, aku pilih yang sedap, best untuk aku juga yang makan. :-)

4 comments:

anna 24 April 2008 2:48 PG  

setuju!, bukan senang nak jadi seorang yang memlih, kena ada skill menilai, dan kena ada style, cuma sometimes kena tolerate sikit,

cik puan daun 24 April 2008 2:14 PTG  

memilih makanan dengan memilih teman hidup tu lain skillnyaa.. ahahahah

Amy Z! 24 April 2008 2:20 PTG  

ruslina : ya. kalo tak ada banyak pilihan dan terpaksa toleransi, telan juga apa yang ada. :-)

Amy Z! 24 April 2008 2:36 PTG  

Daun : Hak hak hak. Lain.. Tak sama.. Makan ikut sedap tekak. Pasangan bukan semua ikut sedap tekak. Hahaha.

Cerita Lama Amyz