Selasa, 15 April 2008

Get Over It.

Said. Done. And get over it.

Tinggalkan semua itu jauh-jauh di belakang, tanpa perlu menoleh lagi.

Simpati yang berkarat di hati, kikis perlahan-lahan. Agar dia tidak mengganggu emosi.

9 comments:

julianne 16 April 2008 8:18 PG  

hai...
jangan tensi2...
marilah datang berhibur ke tempat gua... hik hik hik

ke kalo datang tempat gua, lu jadi makin tensi? hahahha

Amy Z! 16 April 2008 10:18 PG  

encik Kayu : i ilang tensi, kalo u blanje i tengok konsert anuar jen. oke dak?

kihkihkih..

CIda 16 April 2008 11:15 PG  

jgn tensi2 okeh. dari guwa yg tgh tensi carrymarks tak siap minggu dpn dah exam.. haha

Rai 16 April 2008 12:48 PTG  

amyz..jgn pergi tempat kayusakti..nanti ko lg tensi..xde hiburan..

julianne 17 April 2008 9:20 PG  

konsert anuar jeng? heheh takmo la... dia lelaki tak suci.

jom la layan peterpan.! ahad ni di stadium perpaduan... kelas tau nyah!

ambui rai ni...sebok je. kat putrajaya tu lagiiiiiiii tadak hiburan

cik puan daun 17 April 2008 10:22 PG  

eh... mmg mudah nak ckp get over it.. tapi bkn harini nekad.. harini dpt get over it.. it may passed over a very long period of time.. ahaha.. (berdasarkan pengalaman)

Amy Z! 17 April 2008 11:31 PTG  

cida : nasib lecture memang berbeza dari student. huhuhu. walau apa pun, kita senasib~ haha. jgn tensi2. jom turun johor. amik gambar kat danga bay lagi. haha.

rai : hahaha. tmpt encik kayu tu mmg takdak hiburan. mebi kalo i pegi lagi tensi. haha. due nanti bgtau tau!!

encik kayu : anuar jen tak suci lagi ke? oowh. dia kena cium dengan nenek2 tua itu? alangkah malangnya.. wehh.. ada baiknya i pegi tengok peterpan kat jb ni. tapi masa tu i exam. keji betul dtg time i tgh exam! boikot la peterpan camnih!

daun : sekurang2nya, tanamkan tekad utk get over it. moga-moga hati cepat sembuh.. :-) hehehehe.

The Miruxx 27 April 2008 3:32 PTG  

Ohhhhhhhh, let it go, beb.

Amy Z! 27 April 2008 6:04 PTG  

tafteh : Oohh. Sedang mencuba, beb..

Cerita Lama Amyz