Rabu, 16 April 2008

Definitely, Maybe

Ryan Reynolds, mamat ni berlakon memang bangang-bangang sikit. Dia pernah berlakon siri tv, Two Guys, A Girl and A Pizza Place. Ada satu filem dia, aku suka - Just Friends. Kelakar sebab dia berlakon jadi gemuk. Macam loser sikit la.

Definitely, Maybe - mengisahkan Will Hayes menceritakan 3 kisah cinta kepada anak perempuannya, Maya. Owh. Sweet. You know, kids this day are smart-ass. Macam Maya, tanya macam-macam pasal se_x dengan ayahnya sampai, kadang-kadang - ayahnya tidak tahu cara mana terbaik untuk menjawab pertanyaan anaknya. Haha. Yeah, one day, bila dah ada anak nanti, aku pun wonder bagaimana aku mahu menjawab soalan-soalan anak aku nanti. Especially about se_x. Haha.

Filem ni comel, sebab Abigail Breslin sebagai Maya sangat petah bercakap, adorable dan comel. Sampai aku wish my daughter macam Abigail Breslin one day. Haha. (blushing) hik hik hik.

Aku emo kebelakangan ini. Of course, of course, ada scene yang buat aku menangis. Duh! Payah betul jadi orang emosi ni.

Well, aku fall in love dengan movie ni. Nanti bila dah keluar DVD, aku beli. Nak buat koleksi. :-)

4 comments:

nizamsani 18 April 2008 11:51 PTG  

jalan pintas, bagi saja dvd tu pada anak..

julianne 21 April 2008 10:42 PG  

i teringin la nak tengok citer ni...
sapa mau temankan ek?

anna 22 April 2008 5:02 PG  

okay,,, kena masuk list movie mesti tonton,.. budak ni yang sama dalam citer nim's island ?

Amy Z! 22 April 2008 8:17 PTG  

neezie : tak boleh. tak sama. budaya barat membenarkan s_x sebelum kahwin. tak kan nak bagitau anak; ye anak, kau boleh s_x sebelum kahwin. duh! kena pancung aku!

kayusakti : kata nak balik johor. kalo kat johor, i boleh je temankan. harhar.

ruslina : ha ah! Abigail Breslin. comel sangat!

Cerita Lama Amyz