Khamis, 28 Februari 2008

Sakit & Ubat

Kadang-kadang sakit hendak datang bukan ikut musim. Kalau dah nak sakit, elak macam mana pun kena juga. Jaga kesihatan macam mana pun terkena juga.

Bila dah sakit, kenalah makan ubat. Kan? Ala.. selsema dan batuk. Biasa-biasa saja. Boleh lagi memandu pergi tengok wayang atau pergi Jusco. Haha.

Aku ni pula jenis tak suka makan ubat sangat. Biarpun aku merungut-rungut atau mengadu sakit. Ubat? No. No. No.

Kena paksa~ 2-3 kali.

Barulah, nak cari ubat.

Bukan tak mahu makan ubat, tapi sebab 1. Ubat tak sedap. 2. Drugs tu~ 3. Tak makan ubat pun boleh baik. 4. Aku memang phobia ubat. So?

5 comments:

The Miruxx 29 Februari 2008 11:08 PG  

Aku pun selsema & sakit tekak. Macam mana nak beraksi atas pentas Maskara esuk malam?

A t i Q a h 29 Februari 2008 1:43 PTG  

ini mesti sebab hujan yang tiba-tiba kan. akak ke maskara? nak ikut..isk

Amy Z! 29 Februari 2008 3:02 PTG  

tafteh : selsema dan sakit tekak, buat suara kau seksi dan menambahkan keghairahan audien. semoga berjaya. harharhar.

atiqah : humm.. perubahan cuaca mendadak. atiqah, akak tak ke maskara bulan ini, sebab.. sebab.. tak cukup bajet. dan sekarang sedang meratapi kesal tak dapat pergi maskara. huhuhu..

hairieusoff 1 Mac 2008 8:06 PG  

so kalau suruh makan ubat pun tak boleh buat apadah..byk sudah alasannya

Amy Z! 2 Mac 2008 9:57 PTG  

Hairie : Hahaha. Betul lah tu. Haha.

Cerita Lama Amyz