Jumaat, 1 Februari 2008

Bernama Remaja

Ada, sehelai nota terselit di cermin kereta.

Ada, sms "Hai, boleh berkenalan." Bila ditanya mana mendapat nombor telefon, balasannya; Dari Syurga.

Ada, mesej-mesej di profil pelajar di dalam talian universiti, bertanya-tanya khabar.

Hikhikhikhik.

Jangan salah sangka aku. Aku bukan nak perasan sangat. Memandangkan usia aku lebih tua dari kebanyakan mereka, aku rasa sangat lucu dengan cara mereka try-and-error.

Adik-adik, mak ayah hantar ke U untuk belajar tau. Bukan nak cari girlfriend! :-p (Sambil pandang LanRasso)

Hahahahaha.

Dan aku berdansa lagu Darah Muda nyanyian Saloma.

nota : Cemburu pada mereka yang cuti di 1 Februari. Oh, my favorite month ever, muncul semula. Selamat bercuti mereka yang berada di Wilayah, KL terutamanya.

Lagu, Sekuntum Mawar Merah, Sebuah Puisi - terngiang di telinga.

5 comments:

A t i Q a h 2 Februari 2008 2:20 PG  

hi...nak berkenalan boleh.
ahakz!

rasso 2 Februari 2008 7:30 PG  

hahahaha.... Agak2 classmet akak tue? mantap... saya juga dilibatkan dengan aksi nota kenalan pada kereta tu...

metod tu saya tak pakai lah kak.... wkakaka... dulu saya baek, sekarang baik sikit.... (jangan pandang saya mcm tue. Malewww I.)

p.s. Senpai saya pesan, "Sem-sem last nie, baik mula mencari. Nanti susah, kecuali ada pilihan keluarga."

Amy Z! 3 Februari 2008 10:02 PTG  

Atiqah : hahaha. dah kenal dah kan? ;-)
thanks datang maskara dan beli pink platun. hihihi.

Lan : Ha... Budak2 lelaki sibuk mencari calon. Budak2 perempuan pulak dah ada boyfriend siap2 sebelum masuk U lagi. Hahaha.

rasso 3 Februari 2008 11:44 PTG  

oooo.....

apa rahsianya? ermmm

Amy Z! 4 Februari 2008 12:04 PG  

rasso : ntahla. budak2 skrg ni dah lain fesyennya dari time akak dolu2. hahahha.

Cerita Lama Amyz