Isnin, 21 Januari 2008

Batal

Kadang-kadang. Bila tiba semangat nak pergi kelas itu datang mendadak dan berapi-api di dalam dada. Sudah pakai baju kurung merah hati. Padankan dengan kasut ballerina hitam Le Sandee. Tidak lupa pakai sarung kaki. (Macam baik-baik sangat!)

Tiba-tiba itu jugalah, si pensyarah batalkan kelas.
Apalahhh che'gu-che'gu di sini, asyik batal-batal kelas je...~~ :-p

Deng!

Nota Untuk Daun :
Nanti. Jika boleh. Jika dapat. Aku jejakkan kaki ke Singapura. Walaupun duit dah tak banyak mana. Boleh berhoya-hoya. Aku pun wish Ika ada di Singapura juga~ :-)

7 comments:

cik puan daun 21 Januari 2008 4:25 PTG  

ehehehe.. aku pon tgh takder duit nih... jalan-jalan sightseeing aje pon.. kalau kuar sorang2 takleh nak amik gambar.. :P

gua tak kisah kalau lu tak dpt nak pi sini.. gua leh manage... ehehehe

Amy Z! 21 Januari 2008 6:12 PTG  

Daun : Nampaknya tiada jodoh aku ke SG. Day Trip pass tiada lagi.. Huhu.

Tok Rimau 22 Januari 2008 8:08 PG  

Nak ikut.

cik puan daun 22 Januari 2008 9:51 PG  

aku dah berjalan beberapa tpt.. selain daripada harbourfront yg sangat cantiknya daripada tingkap training room aku.. aku dah pi tgk merlion.. dan orchard road tu aku rasa lemas plak sbb byk sangat shopping complex.. lain2 lagi aku akan pi city hall utk tgk beberapa tpt yang menarik kat sana.. ahahah

Amy Z! 24 Januari 2008 8:21 PG  

TokR : Nanti lepas Ika balik, boleh pergi sama2. Haha.

Daun : Waaa.. Aku sangat jeles. Dapat duit nanti aku pergi buat passport lah!!!!

pHu YinG 26 Januari 2008 11:20 PTG  

Saat bahagia: kelas batal

Saat duka: ganti kelas

Hik hik!

Amy Z! 28 Januari 2008 12:19 PTG  

Phu Ying : Sangat betul!. Haha.

Cerita Lama Amyz