Selasa, 25 Disember 2007

Toast Goodbye for Kuala Lumpur

Hari Krismas. {Mana wine aku untuk memberi toast ini?}

Hari terakhir di Kuala Lumpur. Sebelum memulakan takdir baru di Universiti Selatan, Johor sebagai seorang pelajar. Selama 3 tahun. Ini merupakan cita-cita yang belum terlaksana. Impian sejak 4 tahun yang lalu.

Sebelum itu, mahu aku pinta maaf pada semua kawan. Aku tahu aku bukan seorang kawan dan teman yang baik. Aku sayang kamu semua. Kamu semua adalah kawan-kawan yang terbaik pernah aku ada. Maafkan aku yang serba kurang dan tidak sempurna ini.

Jadi, kawan-kawan. Doakan aku berjaya. Jangan titiskan air mata. Aku bukan berjuang darah tetapi berjuang dengan pen dan kertas. Redhakan aku pergi dari Kuala Lumpur demi sebuah cita-cita.

Terima kasih selalu ada untuk menemankan aku senyum, ketawa dan menangis. Marah pada aku. Nasihatkan aku. Tegur-kritik-keji aku. Dan selalu mampu menerima aku seadanya.

Tak apa. Johor-KL bukan jauh sangat pun. Kan? Ada juga alasan untuk kalian datang beronggeng di Johor nanti. Hihi.

Bye KL for now. Jumpa waktu gathering nanti. Insya Allah. :)


Aprisiasi untuk teman

Dengar lagu Elyana, Kalis Rindu ini. Kelakar dan kiyoot!! Aku dedikasikan untuk kalian. Hihi. :)

20 comments:

Samurai 25 Disember 2007 7:55 PTG  

Study apa? Anyway, good luck!

3 tahun je, bukan lama pun. :D

newrin 25 Disember 2007 8:00 PTG  

gud luck beb!!! u can do it...

seronok jd student balik, hope u'll enjoy it

Amy Z! 25 Disember 2007 10:20 PTG  

samurai : study - degree IT. thanks! :) Tak lama. Kejab je. Lagipun dalam Msia lagi. Hihi.

Newrin : Thanks bebeh! Hehe. Haa.. Tgh excited nak jadi student balik ni. Hahaha.

sinaganaga 26 Disember 2007 9:17 PG  

Kalau aku pergi JB nanti - boleh aku tidur kat rumah kau?

Ha ha.

{ nettbiru } 26 Disember 2007 10:41 PG  

ok ok...pegi la...pegi. kitorang lagi suka sebab dah kurang satu setan di sini... hahahhaha

*abislah johor, ada satu setan baru datang*

btw, selamat jadik student tua

rasso 26 Disember 2007 11:59 PG  

Uik.. dah dapat masuk ker?
tahniah :D

HE 26 Disember 2007 12:25 PTG  

tahniah... selamat belajar...

The Miruxx 26 Disember 2007 2:03 PTG  

JB - KL... Bukan jauh pun, tiap-tiap minggu boleh balik.

CIda 26 Disember 2007 5:57 PTG  

Amyz.. takleh la nak mabuk2 ngan ko lagi nanti.. haha.. mcm la aku ni dok KL pun. Selamat belajar ok, jgn peningkan kepala cikgu kamu ya?? Selamat berjaya!!

cute-cat 26 Disember 2007 10:19 PTG  

si Bobo... (si beruang kuning yang tidak berseluar)

tlg jaga kak amyz baik-baik ya ;) psst... kalau nak noty bersama kak amyz, beritahulah kami sekali ;))

sis, take care!

13may 27 Disember 2007 4:06 PTG  

selamat selamat :)

Op 27 Disember 2007 10:13 PTG  

selamat belajar sampai cucur atap

AhsueZ 28 Disember 2007 12:05 PTG  

nanti jangan gath berdua sahaja dengan tok rimau ya! bini dia marah. abang V pun mungkin marah juga.

ayobkelubi 28 Disember 2007 4:47 PTG  

girl, ko ke sana ek?.kalau aku kena buat lab kat sana leh ah beronggeng dengan aku.

hahahaha.

apa-apa pun selamat mendapat anugerak dekan tiap2 sem dan anugerah diraja emas 24 karat bila tiba hari konvo.

buktikan pada junior2 sekelas ko yang tua-tua ko pun ko terer lagik!. hehehe.

Amy Z! 29 Disember 2007 12:07 PG  

naga : boleh kot? haha. tapi kena seludup laa. hahaha.

nett : hahaha. sebabkan keluar dari situ, i dah tak jadi setan lagi dah. u ols tu yg buat i jadi setan kat situ. hahaha.

rasso : dah register dah... ;) jumpa nanti. hihi.

he : terima kasih.. :)

tafteh : huhuhu. jadi cinta lebuhraya. Haha.

ida : ntah bila dpt mabuk2 ngan ko lagik. hahaha.

sya : bobo ada nama samaran baru : chuwawa. haha.

13may : selamattttt.. haha.

op : bukan liang kubur ke? hahaha.

ahsuez : wuuhuuuu!! mungkin tidak. Hahaha.

ayob : harap2 begitulah. doakan yg baik berterusan. hihi.

kalo datang bgtau, bleh pergi makan2 kat danga bay. wuhuuu!!

Lazuardi 29 Disember 2007 6:18 PTG  

hehe..bagus. masih ada semangat nk bljr. teruskan. aku support ko!

AhsueZ 29 Disember 2007 9:12 PTG  

amyz. cepat-cepat lah habiskan course. lepas tu boleh ambik wedding course pulak.

nama kau ada dalam entry baru aku. ah ha! check it out!

azieazah 31 Disember 2007 1:27 PTG  

Tahniah AMYZ.. all the best to U..
terimakasih atas segalanya... Miz U..!

dugongsenyum 31 Disember 2007 3:58 PTG  

Amyz,
kat sana nanti jaga tingkahlaku, jangan pukul orang ya.

haha

13may 31 Disember 2007 5:31 PTG  

Wishing you a happy and prosperous new year..

Cerita Lama Amyz