Khamis, 11 Oktober 2007

Sebelum Cuti

Ini entri terakhir sebelum Aidilfitri.

Esok, walaupun ada akses internet di rumah. Aku rasa tak boleh nak update blog. Esok akan sibuk untuk masak-memasak juadah Aidilfitri. Ok. Ok. Aku 'mungkin' tidak masak, tetapi aku tolong mak aku memasak. OK?

Esok, aku bercuti sehingga 17hb. 18hb aku kembali bekerja. Jika aku rajin, aku tulis blog waktu cuti di rumah. Jikalau aku rajinlah~

Cukup setakat ini, aku mahu ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri. Mohon maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki. Atas setiap tutur kata terkasar bahasa dan terkeji. Minta halal makan minum yang diberi. Semoga berbahagia dan dirahmati Allah di Aidilfitri.

Hingga nanti, jaga diri baik-baik. Jangan memandu dalam keadaan mengantuk. Moga bergembira di hari lebaran. Salam.

0 comments:

Cerita Lama Amyz