Sabtu, 6 Oktober 2007

Awek Romantis

Tifani Teh bilang aku awek romantis. *blushing*

Definasi romantik alias romantis ini luas. Hanya dia yang tahu sejauh mana romantisnya aku dalam cinta.

Walaupun aku awek romantis(?). Aku tidaklah mendamba lelaki romantis yang menjemput dan menghantar aku pulang tiap kali kami keluar. Kadang-kala aku menjemput dia di rumah. Aku tidak mengharap dia membawa aku ke restoran mewah. Kadang-kadang makan burger kongsi berdua pun dah cukup indah. Aku tidak meminta coklat dan bunga. Tidak meminta hadiah. Tidak meminta ucapan sayang setiap saat waktu.

(Walaupun kadang-kala, sekali-sekala, mahu juga dilayan sebegitu. Hihihi.)

Romantiskah aku?

Aku tidak tahu. Cuma yang aku tahu, untuk menunjuk sayang aku. Aku 'kan membelikan dia apa-apa walaupun bukan hari istimewa (bila ada mood dan bajet). Aku manjakan dia dengan perhatian. Aku sentiasa beritahu, aku sayangkan dia.

Ceh! Romantik la pula entri ni. Jangan ada yang muntah yach?

2 comments:

ayobkelubi 8 Oktober 2007 4:51 PTG  

babe, bahagia betul lah sapa dapat lu nanti. keep it simple yet entertaining and meaningful.

salute!

Amy Z! 9 Oktober 2007 9:00 PG  

ayob : hahaha. bahagia kot? wa tak pandai masak. nanti laki wa merana lah.
thanks! ;-) salute gaks.

Cerita Lama Amyz