Selasa, 18 September 2007

Lelaki Ini

Lebih dari separuh wanita-wanita di Malaysia ini sedang obses dengan lagu Lelaki Ini, nyanyian Anuar Zain, dan mengharapkan lelaki-nya mendedikasikan lagu itu kepada mereka.

Haha.

Lelaki ini
Yang selalu mencintamu.
Selalu.
Tanpa ragu.


Selain dari lirik yang mudah dan mencairkan hati wanita. Dinyanyikan oleh Anuar Zain sahaja sudah mampu buat wanita-wanita di Malaysia ini pengsan dan histerikal.

Diman siap dedikasi kat awek dia lagi. Huhuhu. Dengkinya aku!

Oh, aku tahu lelaki-lelaki normal akan berkata, Apa neraka Anuar Zain? Gay ok!! Eleh, dengkilah tu. Hahaha.

10 comments:

madulebah 18 September 2007 2:10 PTG  

ahaha.. kau nak tahu, lagu Mungkin penah membuatkan aku memandu sambil menangis..

Keji saja bila teringat zaman bodoh dulu..

The Miruxx 18 September 2007 2:27 PTG  

Lagu Lelaki 'Gay' Ini kurang sengatla...


Tapi wa tetap minat Anuar Zain ok.

Amy Z! 19 September 2007 8:38 PG  

nida : hakhak. Hang ni sentimental lah! Haha.

tafteh : tiap kali dia nyanyi lagu baru mesti boom. cayalah! wa pun minat anuar zain. haha.

lin 19 September 2007 8:39 PG  

huhuhuhu...

sis, touching kan bile dengar lagu nie di nyanyikan oleh lelaki yg broken heart....

huhuhuhuhu

neway, miss ya so much sista. Slamat pose!

Amy Z! 19 September 2007 8:41 PG  

lin : LINNN.. miss ya too. so much!! huhuhu. touching. sampai kita pun terasa syahdunya. :)

cik puan daun 19 September 2007 11:57 PG  

aku tak minat anuar zain.. NOT.. ahahaha..

Lagu dia sedap sangat.. dua2 gender pon leh syok bila dengar.. ahaha.. sambil imajin anuar zain..

Amy Z! 19 September 2007 12:19 PTG  

Daun : kau buat aku imajin anuar zain ni jenis yang dua-dua pun boleh. Haha

ezham 19 September 2007 2:41 PTG  

korang ni suka berimajinasi yang bukan bukan. Puasalah!

ayobkelubi 20 September 2007 8:13 PG  

well aku macam teh, lagu baru ni tak feel sampai dalam jiwa compare lagu yang nida leh nangis sambil bawak keter.

ok,ok anuar zain gay tapi aku still suka dia, errr,maksud aku lagu-lagu dia!.

psstt,jangan kasi tau org lain, aku beli semua album dia. :P

p/s: kalau aku, aku dedicate lagu your body is wonderland by john mayer tu. hahaha

Amy Z! 20 September 2007 9:05 PG  

am : hahaha. yelah. yelah. insaf nih. :-p

ayob : aku suka lagi lagu perpisahan. hihihi.
wah. peminat setia. aku download saja lagu2 dia. haha.
ayob, puasa ni.. puasa. hahaha.

Cerita Lama Amyz