Khamis, 20 September 2007

Ada Apa dengan Nenas



Yana, dalam epal ada apa?

Biji epal..

Dalam nenas?

Aaaa.. ada pan bop que pen (Dia pelat sikit. Sepatutnya, spongebob square pants)

pan bop que pen
pan bop que pen
pan bopppppppppp que pennnnnnn
trutututrut tutu
{Nyanyi lagu tema Spongebob Square Pants}

14 comments:

.vvy|na. 22 September 2007 7:35 PG  

comeinya yana.

yana anak ami sharil ke kak? awin selalu konpius. huhu

13may 22 September 2007 11:41 PG  

hehhe....:D

neeziee 22 September 2007 11:54 PG  

haha..

Amy Z! 22 September 2007 4:55 PTG  

awin : ha ah. yana ni anak amisyahril. comel. ihiks. tgk le auntie nyaa.. hahaha.

13may : ;-)

neeziee : anak buah baru 2 org. eksaited je.. haha.

madulebah 24 September 2007 11:10 PG  

a'ah anak buah 2 orang ko eksited la tulis entry pasal dia..

kalau dah 30 orang macam aku ni, ko tak heran dah.. atau mungkin ko nak tulis entry pasal anak buah yang kadang2 pandai sentap2 kan ko la kot.. ahahaha..

cik puan daun 24 September 2007 12:34 PTG  

Nasib baik anak buah aku masih dua orang dan comel2.. yeahhh..

Nida.. ko mcm Nina kots.. kene buli dengan anak buah masa zaman ko membesar.. :P

madulebah 24 September 2007 4:05 PTG  

Daun, aku kena buli sekarang ni.. dulu-dulu sama-sama kecit mana nak pandai buli.. sekarang aku dah tua, depa dah besar dan skolah pandai2.. ahahaha..

Amy Z! 24 September 2007 4:18 PTG  

nida tersayang : Aku rasa tak adalah anak buah aku nanti sampai 30 org. Nak dapat seorang dulu pun tunggu 5 tahun. Huhu. Tak apa itu rezeki kan? Ala.. anak buah buli pun, kau boleh buli dorang balik. Haha.

Daun tercinta : Haha. Kecik-kecik si Nabil tu pun dah buli kau juga beb. Nasib baik kek kau boleh diperbaiki lagi. Haha.

oit. oit. main balas2 komen plak. hahaha.

yazi 25 September 2007 12:27 PG  

sgt kiot..

high 5 yana..kami pecinta spongebob suar kotak.

hehe

Amy Z! 25 September 2007 7:37 PG  

yazi : haha. dia tu, tengok spongebob seluar kotak tu, waktu mula je. waktu nyanyi lagu tema. dia pun nyanyi sama. lepas tu dia pegi main masak2lah, mekap2lah.. hahaha

Anonymous 25 September 2007 8:49 PG  

saya peminat tegar patrick...

Amy Z! 25 September 2007 11:41 PTG  

d'arkampo : Naga suka quote dialog Patrick. "Lihat jari saya, SpongeBob" "Patrick, kamu mana ada jari" "Ooh"

Saya suka dialog Patrick masa dia kena jawab telefon di krusty crab.

"Krusty Crab?"
"Bukan, saya Patrick.."

Anonymous 26 September 2007 9:08 PG  

wah...siapa peminat tegar Patrick ni? anda atau saya?

Amy Z! 28 September 2007 9:20 PG  

d'arkampo : hahahhaa. :-p sama-sama lah kot?

Cerita Lama Amyz