Selasa, 12 Jun 2007

I'm Annoyed!

Aku benci betul dapat email dari kawan-kawan yang mana di akhirnya tertulis seperti ini :

1. Dah! Pergi buat kerja. Asyik baca email je.

2. Monyet itu sedang baca email ini.

3. Company Lu bayar Lu buat kerja. Bukan baca email!

Etc. Etc. Versi lain-lain tapi maksudnya sama : Baca email adalah membuang masa dan menampakkan aku atau kau tak buat kerja.

Yes, I'm annoyed. Sangat! Siapa suruh kau bagi email seperti itu yang mana menampakkan kau juga kerjanya baca email dan terlebih rajin mem-forward-kan kepada kawan-kawan kau yang lain. Mana lebih teruk? Jadi aku yang baca saja email itu, atau jadi seperti kau, baca dan forward email tersebut? Siapa yang lebih tak buat kerja di sini?

Dah kau bagi email. Takkan aku nak biarkan bersarang dalam inbox saja kan? Aku baca dan delete. Aku ada kerja lain nak buat. Bukan macam kau, rajin sangat baca email dan emailkan pula pada orang lain. :-p

0 comments:

Cerita Lama Amyz