Jumaat, 15 Jun 2007

10 Lelaki Aku

Mula-mula nak betulkan tanggapan pertama anda bila membaca tajuk di atas. Sekali-kali TIDAK aku boleh melayan sehingga 10 orang lelaki. Tetapi 10 lelaki seperti senarai di bawah adalah lelaki-lelaki yang aku suka, love to be with. But it's impossible.

Mereka samada nampak seksi, kacak, macho, nakal - hanya di mata aku saja. Kalau kamu rasa senarai di bawah tidak menepati ciri-ciri lelaki idaman kamu, buat senarai sendiri yach! Untuk perempuan sahaja. Err.. tak tahulah kalau-kalau ada lelaki di luar sana mahu buat senarai lelaki idaman dia. Opps..!


10. Gerald - My Chemical Romance.
Aku suka dia dalam clip I Dont Love You & clip lagu Helena (So Long and Goodnite). Dengan rambut hitam dan dia nampak sangat comel dengan wajah "sad look" dalam lagu tu. Di bait, "I dont love you, like I love you," kamera close up muka dia penuh di tv 41" rumah aku buat, aku rasa dekatnya dia dengan aku, tapi aku tak boleh nak pegang~ (keji ye dak?)


9. Rob Thomas - Matchbox 20
Suara dia yang husky buat aku meminati Matchbox 20. Tiba-tiba aku nampak video clip dia bersama Santana. Aku rasa dia seksi!


8. Pharrell William
Senyumnya sangat manis. Binaan badannya tidak kurus dan tidak nampak terlalu sasa seperti R Kelly, Ja Rule ataupun Usher. Just nice. Biarpun dia nampak lebih kecil dari mana-mana penyanyi Nigga yang lain. Tapi dia nampak lebih soft dan sweet dan lebih handsome dari mereka semua.


7.John Cusack
Kadang aku suka lelaki yang gabra-gabra macam dia. Nampak sweet. Macam dia berlakon dalam Con Air, High Fidelity, Serendipity dan American's Sweetheart.


6. Fahrin Ahmad.
Aku tertawan dengan dia hanya kerana mata dia. Err. badan yang sasa dan senyum manisnya itu adalah bonus. Aku percaya janggutnya juga hanya kosmetik.


5. Ewan McGregor.
Lakonan Ewan McGregor dalam Down With Love bersama Renee Zellwegger, buat aku terpaku dengan kekacakannya. Walaupun wajahnya dalam kategori cute, tapi dalam Star Wars memangkah tanggapan yang dia tak boleh nampak macho. Ya. Ewan sangat macho dalam Star Wars. Dia juga beraksi lasak dalam The Island. Sangat versatail dan itulah seksi!


4. Jude Law
Dia sweet. Sangat sweet. Dia pula selalu ada di desk aku. Maksud aku, aku letak dia sebagai wallpaper desktop pc ku, ok!


3. Jullian McMahon
Demon dalam Charmed yang buat Phoebe jatuh cinta sudah aku memaaafkan kejahatan dia. Egonya dalam Fantastic Four pun aku maafkan. Dia suka flirting dalam Nip/Tuck juga aku maafkan. Kerana matanya, senyumnya mencairkan hati aku dan maafkan walaupun seribu kesalahan yang dia lakukan.


2. Johnny Depp
Perlukah aku terangkan lebih lanjut betapa hotnya Johnny Depp ni??

Savvy?

1. Tempat pertama aku biarkan kosong. Dan biarkan kalian tertanya-tanya dan membuat andaian sendiri siapa lelaki yang menduduki tangga pertama 10 lelaki aku. Biar apa pun andaian kalian. Aku mahu beritahu, andaian dan tekaan kalian semua tu tak benar dan tak betul. Haha

0 comments:

Cerita Lama Amyz