Ahad, 13 Mei 2007

Stylo Konon

Aku suka melihat-lihat (cuci mata) lelaki-lelaki yang pandai bergaya. Lelaki yang sentiasa menjaga penampilan diri. Pandai memadan pakaian ikut tempat, waktu dan masa.

Macam, macam Anuar Zain. Di luar pun, still kemas. Jehan Miskin, Fahrin Ahmad (Whooaa.. Hensemnya dia..), paling comel si Asyraf Sinclair. Bukan macam Farid Kamil. Dalam bangunan, waktu malam pun pakai spec hitam. What the heck??

Lelaki yang bijak bergaya ini selalunya akan catch a good 1st impression aku. Aku sangat pentingkan 1st impression. Lelaki-lelaki seperti ini menjaga personaliti, penampilan dari hujung rambut ke hujung kaki. Apa ya? Lelaki Metroseksual?

Aksesori tambahan untuk lelaki, aku prefer jam dan bangle (bukan emas). Less is more. ;-) Dan aku tetap say NO kepada lelaki yang bersubang, rantai dan gelang. Lebih-lebih lagi bersadur emas. NO. NO. NO. Hukum tetap hukum, cik abang. Tak cool ok?

0 comments:

Cerita Lama Amyz