Jumaat, 18 Mei 2007

Cool With The Ex

Pernah dengar lagu Gwen Stephani, Cool dalam album L.A.M.B? Waktu lagu ini ke udara di Hitz FM, DJ Hitz FM buka topik, R U Cool With Your Ex? Dan sesiapa yang "cool" akan dapat hadiah, tak silapnyalah. Since lagu ini popular sekitar tahun lepas, aku pun dah lupa detailnya.

Aku bukan mahu bercerita tentang lagu Gwen Stephani, ikon fesyen tu. Tapi, persoalannya, boleh atau tidak aku cool dengan ex aku? So far, lepas break up, aku tak jumpa-jumpa pun dengan ex aku. So, aku tak boleh tahu sama ada aku ini cool atau tidak. Haha. Oh ya, couple yang tidak lebih dari 3 bulan, tidak termasuk dalam senarai boyfriend aku yach!

Ada kawan aku yang cool dengan ex boyfriend dia. (Ahaks!) Ok. Aku respect sebab dia boleh cool dengan ex dia. Tanda dia tak terlalu emosi. Susah nak tengok perempuan yang tak emosi ni. Selalunya lelaki yang boleh cool. Aku? Entah, rasanya boleh kot. Tengok situasi perpisahan itu macam mana.

Kalau perpisahan itu, siap ada maki-maki, sumpah-seranah. Makan masa juga nak jadi cool. Kalau perpisahan itu secara baik, boleh saja aku dan dia cool. Nak buat macam mana, tak ada jodoh~ Hehe.

Kendatipun, aku harap kalau boleh, aku cool dengan ex aku. Bukan apa, buat apa simpan sakit hati lama-lama. Tak elok kan? ;-)

0 comments:

Cerita Lama Amyz