Jumaat, 4 Mei 2007

Baby Doll

Trend sekarang, ramai perempuan suka pakai baju fashion baby doll. Comel. Ada macam-macam corak. Retro, motif bunga dan plain. Adorable!

Aku suka yang plain. Simple saja. Yang macam aku pakai masa pergi Piknik BBQ di Cyberjaya dengan Kak Pnut and the geng tu.

Before aku beli. Masa cuci-cuci mata tengok-tengok baju baby doll ni. Aku belek satu-satu. Acu di badan. Belek lagi. Acu lagi. Jalan kat kedai lain pun, target baju ni juga.

Kawan aku dah boring. 4-5 kedai aku pergi, aku asyik survey baju baby doll ini sahaja. Tengok harga. Tengok fesyen. Tengok comel ke dak.


"Eiiiuu.. Apasal ko survey baju mengandung ni??" Dengan kuat. Dan beberapa orang memandang aku. Damn! Suara dia ni tak boleh perlahan ke?


Oiiiiittt. Bukan baju mengandung la!! Baby-Doll. Trend baru OKK!! Ada ka baju mengandung? Tak ikut latest fesyen la dia ni. Pergi duduk dalam gua. Ciss!

0 comments:

Cerita Lama Amyz