Sabtu, 3 Mac 2007

Baik Punya Kutuk

Aku bukan nak riak, tapi setakat artis-artis Msia ni beb, tak heranlah! Serious. Aku rasa kelakar, sampai nak gelak guling-guling bila kawan aku eksen dapat jumpa artis-artis mesia ni. Siap amik otograp la, gambar la. Haha.

Sebab pertama, artis mesia bukan icon/idola terbaik. Semua tak boleh dicontohi. Dari segi fesyen sampailah ke pengetahuan. Agama zero kot. Tu pasal la jadi kes macam si Rosnah mulut c*l*k* tu. Macam sial!! Aku bagi satu contoh ajelah. Karang bagi semua kang, tak terbaca pulak.

Sebab kedua, ayah aku kerja kat bahagian penyiaran. Jumpa artis ni selalu sangat. Sampai dah tak heran. Tahap tak heran aku ngan artis, sampai jumpa dorang pun aku cam pandang sebelah mata je. Dorang yang tersengih-sengih macam aku nak minta autograp dorang lak. Haha. Keji je aku ni kan?

Aku rasa sesapa yang excited sangat jumpa artis sampai nak minta-minta autograp dan terhegeh-hegeh amik gambar ni, selera kampong punya orang kot. Hallooo.. artis tu pun manusia biasa gak. Perlu ke nak excited?

Kesian la artis Msia, kalau semua orang berfikiran cam aku kan? Haha. Lalalilala.

0 comments:

Cerita Lama Amyz