Selasa, 13 Februari 2007

Lagu Gembira

Uhu! Aku suka benda kecil-kecil yang buat aku happy sepanjang tahun. Masa party birthday hari tu, De5Lin hadiahkan aku arm rest yang sangat comel dan warna pink. Aku letak depan keyboard. Aku boleh taip-taip tanpa ada rasa lenguh. Comelkan?

Pula tu, Kak Nett yang comel hadiahkan aku memo holder bentuk lembu juga warna pink. Aduhai. Comel sungguh! Aku cium2 pipi gebu Kak Nett hari tu. Oh! Sangat match dengan beg kecil hadiah dari Cik Daun hari tu. Beg kecil warna pink. Hadiah birthday yang advance gitu. Hihi.

Kemudian Kak Ila pun beri aku pari-pari yang ada tongkat sakti. Nanti kalau orang kacau aku, aku suruh pari-pari tu butakan mata diorang. Padan muka mereka! Aku kena decorate partition aku biar match dengan hadiah-hadiah yang kawan-kawan aku yang comel ni bagi kan?

Aku rasa nak menyanyi gembira sepanjang tahun. Tapi aku dapat email tadi, cakap tak boleh terlalu gembira, nanti kena *********. Sangatlah censor nak dipublish di sini. Ahaha. Tak jadi nak gembira sangat. Tapi nak gembira yang sederhana sajalah ye?

Untuk menambahkan lagi peratus kegembiraan aku, Nida telah berjanji nak belanja cheese cake, kan Nida? Ahaks!

Lalalilala

0 comments:

Cerita Lama Amyz