Ahad, 26 November 2006

Red Kebaya

Bila masuk panggung.

The he**?? 3 org je yang tengok. Aku, kawan kami & Nett. Dan kitorang pun buat panggung tu macam kitorang yang punya. Ambil-ambil gambar dan gelak kuat-kuat. Kemudian senyap - sedar diri. Kita dalam panggung wayang lah! Sound Nett.

Bila keluar panggung.

Nett : Kenapa tajuk dia The Red Kebaya? Vanida tak pakai Red Kebaya pun sepanjang dalam cerita tu? Patutnya dia pakai Red Kebaya masa memula dia jumpa John tu... *dan 1001 soalan yang tidak mungkin aku boleh jawab.*

Aku tak mahu spoil kan mood kalian untuk menonton cerita ini. Aku bagi 3 bintang saja.

0 comments:

Cerita Lama Amyz