Khamis, 23 November 2006

Imaginasi Liar

Semalam sembang-sembang dengan kawan aku yang dah kahwin juga salah seorang ahli GJ - di YM. Mula-mula cerita pasal Rapat 06. Kemudian cerita pasal blogger. Bila cerita pasal blogger, aku pun kata : kalau nak blog laku, tulis entrilah ala-ala imaginasi liar.

Kawan aku cakap, nasib baik dia dah tak tulis blog lagi. Kalau tidak, mesti dia tulis entri imaginasi liar. Heh! Dia bolehla tulis entri ada unsur-unsur imaginasi liar, dia dah kahwin. Kalo aku tulis nanti, ramai orang harras aku nanti. Dia gelak ala-ala syaitan.

Kata orang, se*x sells. Jadi untuk mempopularkan dan me'laku'kan filem @ blog @ cerita @ buku @ majalah @ novel - adakan sedikit sebanyak unsur-unsur se*ks. Kalau majalah, berlambak-lambak. Tak payah nak tengok tajuk. Tengok cover pun dah "eeeiiioouu.." Kalau blog pula, pergi baca blog Nazmi. Filem pun banyak juga. Kalau tak ada adegan-adegan secara terang-terangan, ada juga terselit adegan tersirat. Termasuk iklan juga.. Kan Nazmi kan? Ahahaha.

Isk. Kalau panjang tulis nanti, orang ingat aku kehausan pula. Tak adalah, aku tak haus. Aku baru je minum air tadi.

0 comments:

Cerita Lama Amyz