Jumaat, 13 Oktober 2006

PTK, Lagu Raya

Result PTK baru keluar minggu lepas. Aku attend exam PTK 24hb Mei yang lepas. Baru dapat result hari Isnin. Masa nak check result online, berdebar-debar rasanya. Tapi Alhamdulillah, result PTK aku bagus walaupun aku tak study sangat. Ehehe. ;-) Bijak juga aku ni. Ahaha. Riak pulak~

Tapi aku tak berapa puas hati, aku nak ambil balik PTK ni. Dah register pun untuk exam bulan 12 nanti. Sebab, kalau boleh nak dapat 4 flet la kan.. ahaks! ;-)

Wuhuu..!!
\(^.^)/

Tahun ni aku tak dengar sangat lagu raya.(Puasa buat cara puasa ok? ;-) ) Radio pun tak pasang sangat lagu-lagu raya ni. Agaknya sebab awal-awal puasa lagi Mufti & Menteri dah warning jangan pasang lagu raya awal puasa. Memang kat radio tak pasang lagu raya, tapi kau pergilah mana-mana pasaraya, sure dengar lagu raya. Selang-seli dengan lagu Deepavali. Ahaks! Nak sekat tapi tak sepenuhnya. Poyo je.

Tapi betul la. Time puasa ni, sibukkan sangat pasang lagu raya kenapa? Puasa tu ibadat. Pentingkan pengisian puasa dulu. Bulan ni la ambil kesempatan nak beribadah dengan baik dan dapat pahala berganda. Bulan lain mana ada?

Lagu raya tu nanti dah raya baru dengar. Ahaha.

Mp3 kat PC aku ada 20 saja lagu-lagu raya favorite. Tak semua lagu raya aku suka dengar. Lagu Anuar & Elina lagu paling aku suka dengar. Cute betul suara Anuar masa budak-budak *wink* *wink* Ehehe. Tapi aku tak pasang lagi lagu raya kat pc @ kereta. Nantilah dulu. Save the best for last. :-)

0 comments:

Cerita Lama Amyz