Khamis, 19 Oktober 2006

Aidilfitri

Selamat Hari Raya Aidilfitri pada semua kawan-kawan yang dikasihi. Minta ampun dan maaf atas segala salah dan khilaf. Semoga Allah akan merahmati kawan-kawan sekalian. Dan berbahagia di hari yang mulia~

\(^_^)V Peace!!

Kemeriahan Hari Raya makin terasa. Sana-sini orang shoping untuk hari raya. Since aku bukan shopaholic, aku perhati kawan-kawan aku bershoping. Aku ni tak sabar nak bercuti lama saja. Alahai..

Baju raya dah siap, kasut raya dah beli. Cuma handbag saja belum lagi terbeli. Tengokla macam mana nanti. Kalau ada berkenan dihati, aku beli.

Aku nak beli handbag baru yang besar dan muat wallet, handphone, camera & make up aku. Ahaha. Banyak betul barang nak letak dalam handbag. Handbag sekarang tak muat. Camera & make up kena letak dalam paper bag. Susah nak bawa 2 bag tiap kali nak pergi office. Handbag ni nak beli khas untuk raya dan juga merangkap handbag pergi office.

Esok lusa masih ada. Cuma aku rasa macam tak sanggup nak mengadap orang ramai bershoping di musim raya ni. Ramai! Pening kepala. Adik-adik ada ajak pergi Jalan TAR nanti - mungkin hujung minggu ni. Tengokla macam mana.

Raya ni meriah. Semua adik-beradik aku berkumpul raya ni, termasuk Yana & Tiya juga. Seronoknya!!!

0 comments:

Cerita Lama Amyz