Rabu, 27 September 2006

Dugaan Ku.

Betullah bulan puasa ni selalu banyak dugaan dan ujian. Nak uji sabar dan juga iman. Kalau ikut hati, manusia pun bertukar jadi syaitan. Walaupun syaitan dah kena ikat dalam bulan Ramadhan.

Aku nak buat transfer duit melalui bank atas talian Maybank dan CIMB. Tapi kedua-duanya mengambil masa lebih dari 15 minit untuk satu transaksi. Sedang aku mahu melunaskan lebih kurang 3 transaksi untuk hari ini. Sebelum duit aku hilang ke mana-mana nanti (Ehehe..). Esok sajalah aku sambung lagi 2 transaksi.

Sejak semalam aku dijangkiti virus batuk dan selsema. Ianya membuatkan aku rasa kepala aku sangat besar dan berat untuk dibawa. Rasa terhoyong-hayang bila nak berjalan macam orang gila. Perit tekak dan hidung tersumbat buat aku tak selesa.

Bulan ramadhan ni, bawak-bawak bersabar sajalah.

0 comments:

Cerita Lama Amyz