Khamis, 15 Jun 2006

Testing

Cuba menulis entri menggunakan Performancing for FireFox. Yang direkomenkan oleh cik daun yang manis. Senang dan mudah. Tak perlu login ke blogspot tiap kali nak tulis entri

Tapi.. tapi.. jangan sesekali browse blog aku dengan FireFox ye? Nanti kau nampak kotak-kotak bertindihan, dan kau tidak akan dapat membaca entri aku dengan kepuasan maksima. Maaf, aku tidak tau cara mana nak beri kotak-kotak itu tidak bertindihan

Jangan susah-susahkan diri. Browse saja pakai IE. Lebih comel, cantik dan menarik, kau memamg Da Bomb! Kau boleh nampak gambar kaki dan kasut tinggi bertali-tali. Harap-harap tiada yang salah tafsir. Aku cuma gilakan kasut tinggi bertali-tali. Tak lama tu, dua tiga bulan lagi - aku mungkin tukar layout lain, sekali lagi. Eheh.

;-)

0 comments:

Cerita Lama Amyz