Jumaat, 19 Mei 2006

Merajuk

Are you gonna fight for me?
Die for me?
Live and breathe for me?
Do you care for me?
'Cause if you don't then just leave..!

@};-

Kawan aku mengadu tentang aweknya yang sangat suka merajuk. ( Isk, ingat aku ni cik sri siantan? Suka sangat mengadu-domba dengan aku. Ha, yelah. Nanti aku buat satu kolum baru, pakai nama Cik Seri Santan pulak.) Since dia kawan yang baik, aku sentiasa jadi pendengar & penasihat yang baik. :-)

Berbalik pada persoalan awek yang suka merajuk tu kan, aku cakap, kalau sekali dua pujuk dia merajuk juga. Kita dah minta maaf pun dia merajuk lagi. Biarkan dia sampai dia cool sendiri. Kemudian, tau la dia cari kita balik. Itu kalau dia betul-betul sayang kat kita la kan?

Yang kuat sangat merajuk tu kenapa eh? Aku ada merajuk juga, tapi rasa malas nak merajuk lama-lama. Nanti muka pun boleh jadi macam asam kecut. Yelah, asyik monyok dan muncung aje. Ingat cantik la merajuk tu? Sekali dua, cik abang boleh nak pujuk. Masuk hari-hari dia pun bosan. Dia cari lain, baru tau. Ahaha. Jahat gila aku saiko.

Takde la. Takkan aku nak nasihatkan kawan aku suruh cari lain pulak. Aku bagitaulah dia agar bersabar sedikit. Kerenah perempuan adakala membingungkan. Ini sebab prasangka negative dia sangat tinggi. Kena educate sikit. Awak kan lelaki. Kan tugasnya memimpin rusuk yang bengkok tu? ;-) Aku bagi nasihat aje. Selebihnya terpulang pada dia nak buat macam mana. Jangan sampai memukul cukupla.

amyz : Pernah merajuk sampai tak makan. :-p

0 comments:

Cerita Lama Amyz