Jumaat, 5 Mei 2006

Dah Pindah

Hehe. :-) Yeay! Dah pindah tempat baru. Sukanya hati. :-) Lalala.. Lapor diri hari Selasa. Semalam baru dapat PC. Hari ni baru boleh online dengan senang hati. :-)

Tempat baru ni ok. Selesa. Cantik. Orang-orang baik-baik, peramah. Kerja belum ada lagi. Belum jumpa boss untuk memberikan kerja-kerja. Boss pergi attend conference. Nervousnya nak jumpa boss. Huhuhu.

Hari ni copy semua dokumen penting dari tempat kerja lama ke pc baru, termasuk mp3-mp3. Penting hiburan ni. Nanti ngantuk je nak buat kerja.

Last day di KPK*, bila kemas barang yang aku kumpul hampir 3 tahun kerja kat situ - ada 4 kotak saiz A4 dan 2 kotak printer 4A. Isk. Nasib baik ada kawan tolong. Kalau aku sorang mengangkut, mahu menangis aku.

Yang aku hairankan, sikap-sikap lelaki kat situ. Tak pernahnya gentleman. Dah nampak 2 orang perempuan terbongkok-bongkok angkat 6 kotak yang berisi buku-buku, tak offer pun nak tolong angkat. Tapi tanya-tanya kat kawan aku, nak pergi mana semua. Dah la busybody macam perempuan, tak gentleman pulak tu. [-(

Aduh. Membebel pula aku ni. Nanti aku sambung lagi. Nak buat kerja ni. :-)

amyz : Tak suka lelaki tak gentleman.

0 comments:

Cerita Lama Amyz