Jumaat, 12 Mei 2006

Ada Saja

Since aku tak banyak kerja, aku pdfkan semua arkib entri-entri lama sejak tahun 2001 hingga 2005 sahaja. Adala kerja dari tak buat apa-apa. Actually, dah lama dah kumpul sikit-demi-sikit entri untuk di pdfkan. Tapi ada aja halangan buat perkara ni tertunda. Sekarang ni dah siap. Bolehla tengok cerita-cerita lama aku. Tapi dalam bentuk pdf la. :-) Arkib 2006 tak buat disebabkan, kita masih berada dalam tahun 2006. Nanti aku publish balik entri month by month tahun ini. Happy reading.

Server bahagian ni masih dalam proses pemindahan. Portal kadang tak boleh nak browse, susah untuk aku ambil maklumat tentang kerja aku. Tak apa. Perlahan-lahan. Tapi rasa agak jealous tengok Kak Nett buat kerja. Eheh. :-D

Esok cuti. Birthday Atiya 14hb. Nak beli apa for my favourite niece yang comel sangat ni? Kawan kahwin hujung minggu ni. Kena make up kan dia termasuk jadi pengapit sekali. Isk. Kata orang tak elok anak dara jadi pengapit, nanti lambat kahwin. Betul ke? :-( Huhu..

amyz : Sorry, I guess I'm not good enough~ :-(

0 comments:

Cerita Lama Amyz