Rabu, 8 Mac 2006

Sedihnya

>> Berita Sedih <<

Kawan aku ni, nama dia Shukri. Kawan masa kerja di LGTT. Lecture yang sangat kelakar, sangat sporting dan suka sangat menyakat aku. Kelmarin aku dapat berita dia accident dan sekarang tengah koma kat wad ICU, Hospital Selayang.

Terperanjat, sedih bila aku dapat tahu berita tu. :-( Seorang yang aku kenal sangat ceria, jarang marah dan kuat menyakat, tiba-tiba sekarang ni terlantar kat wad ICU tak boleh bergerak-gerak.

Dengan keadaan yang tak sihat ni, aku rasa macam lemah semangat.

Semalam pula, kakak aku bercerita 2 orang kawan dia sihat walafiat tubuh badan, tiba-tiba meninggal dunia. Sedihnya.

>> Berita Sedih 2 <<

Segala jenis messenger, blog dan mana-mana url yang ada word "blog" telah di-block dari di akses di office aku bermula hari ini. Kawan aku sampai nak beli laptop sendiri, sebab nak berblog~ ehehe.

Yeayy!! Internet jadi laju di sebabkan messenger telah di-block.

Terima kasih kepada IT department!

But I'm smart, ya'll~ I still can online my messenger without yahoo messenger. Ehehe. Thanks to Newrin & Kak Nett! ;-)

Still, I can't access my friend's blog or any url contain word blog including my 360! Yahoo Blog.. huhuhu. :-(

0 comments:

Cerita Lama Amyz