Rabu, 29 Mac 2006

Mimpi Ngeri

Lewat kebelakangan ini, aku diganggu mimpi. Mimpi aneh-aneh dan ngeri. Isk. Lepas aku bangun pun, mimpi tu macam menghantui hidup aku. Aduh la.

Sabtu lepas, aku mimpi peperangan berlaku di hadapan rumah aku. Bunyi tembakan sangat jelas sehingga kini terngiang-ngiang. Aku menjaga kanak-kanak kecil dan aku boleh nampak peluru-peluru menembusi dinding persembunyian kami.

Minggu lepas, aku mimpi ular melingkar-lingkar di hadapan aku. Ular tu tak patuk la pulak.. Lambat lagi la aku kahwin. Muahaha. Eh, mimpi ular bukan mimpi ngeri ke? Ahaha.

Kemudian, aku ada mimpi aku ditangkap oleh pontianak. Ya Tuhan. Ngerinya diterbangkan pontianak yang mengilai-ngilai dengan taring yang tajam-tajam dan berdarah. Tak pula dia gigit aku. Dia bawa aku terbang. Kemudian aku diselamatkan oleh Superman. Kau jangan cari logik. Sebab ini mimpi aku. Aku pun rasa tak logik juga. Tapi itu lah yang aku mimpi. Pelik kan?

Ish. Macam-macam la mimpi aku ni. Agaknya aku tak basuh kaki sebelum tidur kot.

"Allahhumma bismika ahya wa ammutu"

@};-

Hujan. Aku minum koko panas. Terasa kehangatan mengalir dalam usus. Sedapnya koko panas ni. Nak pergi order lagi secawan.

0 comments:

Cerita Lama Amyz