Selasa, 21 Mac 2006

Bengangnya!

Ya Allah, tensionnya aku kerja kat sini! Bodoh la diorang ni. Bunyi telefon berdering-dering pun tak mahu angkat. Telinga tu tuli agaknya. Hiee.. Geram betul aku. Aku kalo boleh tak mahu la buat jahat. Tapi ada satu hari aku tak tahan bunyi telefon berdering-dering tu, aku angkat, aku letak. Geram sangat!! Setiap minit ada je telefon berdering. Ya Allah, sabar je laa..

Punca telefon berdering-dering tu sebab pemaju perumahan telefon. Diorang ni pandai sangat buat sistem, suruh pemaju key-in data dalam online-form yang disimpan dalam CD atau disket, kemudian diorang just extract je data dari pemaju ke dalam database. Pandai sangat la idea tu. Kalau pakai borang macam dulu kan aman nyawa aku sekarang ni?

Tu semua sebab satu department kat sini malas sangat nak buat data-entry. Plus idea dari top-management. Kalau pemaju salah isi, tak tahu isi, siapalah yang susah? BTM juga. Aku pun susah tau. Setiap minit terpaksa menadah telinga dengan deringan telefon tak berhenti. Geramnyaa..!!

Tak tahu la aku nak cakap macam mana. Kesian. Geram. Semua ada. Terseksa aku kat sini. Tolongla!!

0 comments:

Cerita Lama Amyz