Khamis, 9 Februari 2006

Terkenang kenangan

1 - Naik motor dengan K. Nett. Dia bawa laju jugak la. Kendian bila berenti kat trafik light, dia boleh sms orang. Kalau hujan berenti bawah jambatan.

2 - Kalau nak meronggeng dulu-dulu, sebelum ada kereta, naik kereta Pikor. Jadi penumpang setia, selain Rudy.

3 - KLCC & CM selalu jadi tempat perjumpaan. Kalau KLCC selalu lepak tepi kolam sebelum balik. Buat aksi-aksi terlampau.

4 - Serdang, Awan Besar & Bukit Jalil antara lain yang menjadi tempat makan-makan.

5 - Bila dah abis makan, atau nak balik, bercakap/berbincang/mengutuk/mengumpat dalam satu bulatan besar. =))

6 - Hari ni jumpa, esok mesti ada entri pasal perjumpaan semalam, setiap orang ada entri tersendiri. Hahaha..

7 - Conference gila-gila. Sampai depan pc dok tergelak-gelak. Kawan sebelah geleng-geleng kepala.

8 - Lawak abg Mie yang paling tak boleh diterima akal. Buat muka serius, tapi rupanya lawak.

9 - Rudy cakap jepun dengan Pipet. Sampai aku pandang ternganga-nganga. Lepas tu diorang gelakkan aku.

10 - Kalau ambik gambar, mesti ada gambar tangan, gambar kaki.

Ahaha.. Kalau ingat-ingat, memang kelakar gila. Sebenarnya tengah korek-korek arkib lama-lama. Tengah fikir nak pdf kan ke, ataupun nak letak kat web ni balik. Tak tau lagi. Hihihi.

0 comments:

Cerita Lama Amyz