Khamis, 23 Februari 2006

Koser Mak Nyah

Mentang-mentangla mak dah jadi make-up artist, suka-suka hati je u ols cakap mak ni ala-ala nyah. Koser mak! Ingat mak tak reti cakap nyah ke? Tak de taste la u ols nih!

Mak tau la cikkap mak mantap. Very the vass gittew! Tapi mak dinch nafikan nyah make up lagi mantap dari mak. Mak ni kan budak baru belajar. Ha, u ols nak tau tak? Mak pergi pelancaran product make-up kat Hilton smlm. Jumpa Dee. Terkasima mak tengok Dee. Very der vass. Mrasa mak snap-snap dengan dia. Haruss..!! Dee semalam pun demo make-up depan audition. Class tau make-up dia. Mrasa mak blaja cara cikkap dengan berkesan gitteww.

Dah la malas mak nak layan u ols! Mak tengah makan coklat KISS nih. Tak kisah la, mak makan je apa-apa coklat. Lazat u ols. OK la. Next time mak tulis lagi. Daa.. Hik hik hik.

0 comments:

Cerita Lama Amyz